Faraa ♥: back to December..

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
back to December..
11:31 PTG | 1 comment(s)


salam and annyeong sume.. thanks sebab sudi visit blog aku yang tak seberapa superb ni.. so, hari ni aku nak buat entry ala-ala karangan pmr boleh tak? korang jangan gelak tau baca entry aku ni..
hari ni, aku semakin menghampiri saat itu.. ye, hari ni dah masuk bulan terakhir kat dalam kalendar 2011.. tak lama lagi, cuti sekolah akan berakhir.. TETAPI, sebelum tu, aku akan menghadapi satu saat yang mencemaskan dalam hidup.. aku nak kahwin.. i mean, tak lama lagi, result PMR akan terbang menemui ku.. jauhnye perjalanan dari sana nak ke sekolah aku, kena merentasi Laut China Selatan, u know?
debaran semakin terasa.. kawan-kawan 96-liner kat facebook pun tak membantu aku nak hilangkan debaran ni.. ape taknya, diorang sendiri pun tengah gelabah bila cakap pasal 'result PMR'.. ada orang cakap, result keluar sebelum Hari Natal.. tak tau lah betul ke tak..
tapi kan, apa-apa je lah result yang keluar nanti, daebak or horrible, aku redha je.. sebab semua tu datang dari usaha aku sendiri sejak aku bergelar 'secondary school student' ni.. bak kata orang putih,

"what you reap is what you sow"

so, aku kena terima aje lah keputusan yang menanti.. dan kini aku hanya mampu berharap agar segala usaha aku yang tak seberapa tu taklah jadi sia-sia.. dan aku harap sangat-sangat agar aku dapat balas balik jasa ibu bapa dan guru-guru aku yang dah banyak bagi ilmu & motivasi selama ini.. so, aku harap apa yang aku impikan itu menjadi kenyataan, insya-Allah..
doakan kami 96-liner keputusan yang GEMPAK dalam PMR kitorang.. amin..

1 Ulasan:

Blogger Izzati Farhana berkata...

gomawo.. chingu~


Catat Ulasan