Faraa ♥: bye bye 2011, hello 2012~

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
bye bye 2011, hello 2012~
9:38 PG | 8 comment(s)

salam & annyeong haseyo

wish I'm the girl in the pic.. :P

tak sangka, macam cepat je masa berlalu... macam baru semalam je aku jadi budak Form 3.
macam baru semalam je aku excited nak daftar untuk PMR.
macam baru semalam je aku dapat angka giliran untuk exam tu.
macam baru semalam je aku jawab paper trial, sebulan lebih sebelum PMR.
Dan macam baru semalam je aku menangis sorang-sorang lepas dapat result trial yang sangat terok tu.
macam baru semalam je aku kena marah oleh PK HEM depan semua PMR candidates sekolah aku sebab dapat markah terok dalam trial, especially Maths.
macam baru semalam je aku ambil PMR dengan 96-liner yang lain.
dan macam baru semalam jugak lah aku bersorak macam nak gila lepas habis paper KH time PMR...

haha.. larat ke korang baca intro aku yang serba panjang tu?

ok, enough about that. yang penting apa yang aku nak sampaikan di sini cuma pasal betapa cepatnya masa berlalu. tak sangka pula besok dah 2012. tak lama lagi bukak sekolah. hepinya aku! *tipu. =P

so, sempena tahun baru ni, aku nak buat satu segmen dalam blog aku... boleh tak? hihi.. here we go..

#12 random facts 'bout me

-I'm not 'half blood princess'.. 1/2 melayu 1/2 suluk ;)
-aku start minat KPOP lepas kawan aku pengaruh aku minat SHINee last year..
- aku tak ada oppa and unnie.. aku ada dongsaeng je.. 3 orang.. meaning I'm the 'anak sulung' in the family
-people in Facebook always mistaken me for a boy named Izzat Farhan..
- birthday aku sama dengan Ludacris
- I'm the maknae in MOSHI [?]
- seorang yang panas baran a.k.a. HOT TEMPERED
- dulu masa aku sekolah rendah aku teringin nak ambil aliran sastera time Form 4 sebab aku suka baca karya A Samad Said
- a total loser in Mathematics, tak pernah dapat A dalam math sejak form 1.. (kecuali PMR)
- seorang yang pemalas & cepat putus asa. *I'm bad, yea I know...
- lebih suka tangkap gambar orang than posing untuk bergambar
- orang yang tak kenal aku akan cakap my first impression is "seorang yang sombong dan pendiam" haha.. really?.

ahakzz.. tu lah serba sedikit pasal aku. saja nak share dengan korang. ;)

dan setahu aku, semua orang pasti ada azam baru sempena tahun baru ni. apa, takde? TIPU. haha.. anyways, ni 'azam-azam' baru aku untuk tahun hadapan..

#12 azam baru untuk 2012

- jadi slim.. ahakzz.. I mean, capai berat badan ideal = 50 kg
- nak lulus tahap SBP :)
- tak tidur dalam kelas
- jadi budak baik *teehee.
- rajin simpan duit.
- lebih rajin buat homework.. ahaha
- jadi debater yang tak gugup. 0.o
- tulisan yang 'nice eye seeing'
- jadi anak, kakak & kawan yang bertanggungjawab
- sentiasa hepi dan gumbira
- buat entri blog yang lebih bermakna
- sentiasa fokus dalam pelajaran

hoho.. agaknya boleh tak aku capai semua ni? insya-Allah boleh kot. hwaiting!!

saintis barat kata, "the end is coming... 2012". kita lihat betul atau tidak.. yang penting, bertaubatlah sebelum terlambat... //nasihat untuk diri sendiri jugak =P

8 Ulasan:

Blogger Hazwan Hamdan berkata...

Wah, nice blog. Ukiss <3 Hope your wish come true :)

Blogger Haanie berkata...

hoi-2.. eh hppy new year dear..

Blogger Izzati Farhana berkata...

Hazwan Hamdan thanks.. hope your wish will come true too.. ^^

Blogger Izzati Farhana berkata...

//Hanie.. ape hoi-2..? haha.. thank yuu.. u too ;)

Blogger Joker891219 berkata...

nice blog :)

Blogger Izzati Farhana berkata...

@Feeka thnx.. :)

Blogger ♫Meil.Mujie♫ berkata...

eh! jan lupa blek esok arh, ehee! xD

Blogger Izzati Farhana berkata...

ahaha.. ok bha kalau ko @MAY_kwang


Catat Ulasan