Faraa ♥: wajah baru..

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
wajah baru..
11:36 PTG | 0 comment(s)


peace be upon you.. ^_^
cuti sekolah datang lagi.. waa, seronoknya.. masa ni lah aku dapat buka blog aku yang dah lama terbiar ni.. FYI, blog ni bukanlah blog baru aku tapi renovate dari blog izz1109 a.k.a. blog lama aku (time aku rajin buka blog dulu)..
tapi sekarang aku rasa blog aku dah jauh ketinggalan lah dengan blog mak cik sorang ni.. moh kito poie terjah blog mak cik ni.. http://freakyhoney78.blogspot.com/
anyway, aku actually takde idea nak buat entry.. aku just post entry ni supaya blog aku tak nampak kosong.. apa-apa pun kalau ada masa nanti aku post stories yang best untuk korang baca.. sekarang aku nak layan novel dulu.. daa~


0 Ulasan:


Catat Ulasan