Faraa ♥: stress.. stress.. STRESS..!!

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
stress.. stress.. STRESS..!!
8:25 PTG | 2 comment(s)

peace be upon you.. ^^
sebelum aku membebel, aku nak ucap terima kasih bebanyak kat Honey 'coz sudi tolong aku buat header, free of charge.. Kalau nak berkenalan dengan cik Honey boleh lah usha blog dia..
Honey Jinki (bukan nama sebenar), thanks for all your help.. Don't worry, I'll try to be more active in blogging, just like what I used to do not long ago.. :)
emm.. rasanya dah lama aku tak buat entry kat blog ni.. sebenarnya banyak entries yang aku dah buat, tapi dok terperap kat drafts, tak pernah pun dipost kat blog ni.. So, hari ni aku nak share sikit pasal something yang dah lama bersarang kat minda aku ni.. *Not saranghae ok?*

Yup, S.T.R.E.S.S.!! Stress macam Jonghyun oppa kat atas ni.. LOL~ Seriously, masalah ni dah lama aku pendam sorang-sorang.. takde sape pun yang sudi dengar luahan hati aku ni.. Aku stress sekarang.. macam nak bunuh diri pun ada tau.. Astaghfirullah, cik Farha tolong kontrol sikit kata-kata awak tue.. Jangan lepas ikut sesedap mulut je.. Huhh...
Tapi kan, bila kita ada masalah memang kekadang kita akan rasa macam tu.. aku dah penat dah pendam masalah ni.. Seriously, aku frust gila bila dapat result yang sungguh HAMPEH time exam mid year last time.. Farha, wake up! You're going to sit for your PMR this year.. Macam mana nak dapat straight A kalau maths pun boleh FAIL!
Aaarghh.. tension! Lagi satu, aku rasa sedih betul sebab right now aku dah banyak buat masalah kat semua orang.. mianhae, guys.. aku tahu nobody is perfect.. tapi kalau orang tu dah banyak buat masalah kat orang (dan paling penting kat diri dia sendiri) mampu kah dia menanggung segala kesulitan di jiwa?* Ayat kau tu kalau masuk karangan sure A++++ punye..*
Kamsahamnida 'coz sudi baca entry kali ni.. kalau ada masa nanti aku story2 lagi ye.. Kalau nak komen apa2 komen jer..

2 Ulasan:

Blogger Haanie berkata...

insyallah bole.. aQ pon mcm ko jugk student kn!! btw, suke gambr jjong tu.. mne ko dpt..

Blogger Izzati Farhana berkata...

@Honey Jinki, tnx 4 ur support.. oh, pic jonghyun ni aku dpt dri google jer.. :)


Catat Ulasan