Faraa ♥: Day 1 - How did you find about U-Kiss

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
Day 1 - How did you find about U-Kiss
12:52 PG | 2 comment(s)


Ok, basically aku first kenal U-KISS tym 2010.. masa tu ada sorang chingu aku ni minat sangat sangat dengan maknae yang super comeyy Shin Dongho. So, nak dijadikan cerita aku yang baru nak kenal kpop ni chatting with my chingu kat facebook, then dia pun cerita pasal Dongho ... I was like, who the heck lah mamat ni? So, dia pun bagi link kat aku. Aku yang tengah blur ni klik jer lah link yang dia hantar kat aku. Mr. Youtube terpapar kat skrin pc aku..
"U-KISS Manmanhani MV"
So, thanks to the sesi 'taaruf' by my lovely chingu, aku tak lah blurr lagi bila dia cerita pasal Dongho oppa yang comeyy. :)
Tapi masa tu aku tak lah bergelar 'kiss me'.. actually aku tak minat u-kiss pun masa tu.. So, macam mana aku boleh minat giler dengan U-KISS ni?
Actually, aku baru jer jadi fan diorang tahun ni.. masa tu aku tengah blogwalking, then tak tau lah blog sape aku terjah.. yang penting I like the background music kat blog tu.. research punya research, akhirnya aku dapat tahu lagu tu sebenarnya 0330- U-KISS. haha.. ayat karangan A+ punya.. :D
Actually, that was the first time aku dengar lagu kpop and terus fall in love with that song.. lepas aku dengar lagu 0330 tu, and tengok variety shows diorang, maka secara rasminya aku menjadi 'KISS ME'...
the end.
tick tack mv coming soon 14 December, can't wait.. oh, and hari ni birthday Kevin oppa.. 2511^^

2 Ulasan:

Blogger Haanie berkata...

ngeengee~ you thanked me?? lols!!

Blogger Izzati Farhana berkata...

yelah.. sebab ko lah aku kenal u-kiss.. :)


Catat Ulasan