Faraa ♥: Day 2 - First favorite U-Kiss member (first impression , before you knew all members)

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
Day 2 - First favorite U-Kiss member (first impression , before you knew all members)
1:41 PG | 0 comment(s)


U-KISS member yang pertama sekali aku minat? haha.. Honestly, aku first minat kat Soohyun oppa.. :)

Ramai orang cakap dia tak hensem.. are u jelly? Tapi kan, kenapa mesti Soohyun? Apa yang best sangat pasal Soohyun oppa ni?
Ok, first of all.. suara Soohyun sedap.. haha.. basic lah kan, dah nama artis tak kan lah tak pandai menyanyi? tapi kan aku suka suara Soohyun.. unique and special bagi aku.. entah lah, aku pun tak tau macam mana aku boleh kata suara dia ni special.. korang check it out sendiri lah ye..? haha..
Second, skill tarian dia awesome!! Daebak! kalau tak percaya klik sini.. tapi, memang tak masuk akal lah kalau korang tak setuju dengan aku... ingat senang ke nak jadi power vocalist and at the same time pulling off dance routines yang sungguh complicated?
Another reason kenapa aku minat kat Soohyun sebab personaliti dia.. dia tak pernah putus asa.. even masa nak audition untuk U-KISS, company tu tak nak terima dia sebab dia takde rupa.. *mworago?? beraninya diorang cakap macam tu pasal Soohyun?!* tapi Soohyun tetap pergi audition sampai 3, 4 kali sebab nak capai impian dia, jadi kpop idol.. and now, walaupun dia dah jadi member u-kiss (siap jadi leader lagi tu) tapi dia tak pernah berhenti berusaha walaupun U-KISS ni tak seberapa popular kalau nak banding dengan SHINee, 2PM yang debut tahun 2008, sama macam diorang.. ye, aku tau diorang tak lah sepopular SHINee atau 2PM.. :p
nak tau lagi lanjut pasal Shin Soohyun yang pernah jadi bias aku ni, klik sini..

0 Ulasan:


Catat Ulasan