Faraa ♥: Luahan hati...

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
Luahan hati...
3:26 PTG | 3 comment(s)




assalamualaikum and annyeong ^^
ok, so aku tukar background blog.. now it's 'all black'.. haha macam nama rugby team pulak.. anyways, ok tak? aku lagi suka layout macam ni.. looks nice and simple.. :)
guess what..? aku jealous... yup, J E A L O U S... cemburu, envious, dengki etc.
jealous sangat-sangat sebab...
8.30 pagi
Farha yang super pemalas baru sahaja bangun daripada beradu... good morning! Farha menekan butang ON pada PC kesayangannya... lalu membuka Mr. Google Chrome yang sentiasa setia menemani di kala sepi.. haishh.. apa yang aku mengarut ni..? okay, back to the story... so, Farha pun log in akaun Facebooknya...

"oh I miss my school..."
"nak balik asrama!!"
" I miss my chingu... "
"nak sangat bukak sekolah..."

Argghh... Farha rasa super sakit hati... Farha tidak mahu memikirkan tentang sekolah... or anything affiliated with that place... Farha rasa jealous dengan mereka yang sangat happy bila pergi sekolah... Farha pun mahu rasa seronok di sana... tapi, life's been hard for her... So, Farha simpan air mata dan bukak inche Youtube dan tonton Maknae Rebellion untuk mengubat pilu...

Ok, so korang semua mesti fikir yang aku benci sekolah... Eh, tak la.. actually aku sayang sekolah aku tapi aku super sakit hearty dengan beberapa orang hamba Allah yang ada kat situ... Okay, memang aku pernah buat salah... and aku tahu aku jahil lagi problematic... tapi takkan la aku nak terus jadi seorang loser? I also want to make a change.. tapi itulah sikap manusia, tak boleh nak terima kalau orang tu nak berubah... Hello, aku seriously betul-betul dah insaf... aku tahu aku salah... I've made the wrong introduction... but that doesn't mean aku akan terus macam tu...
Hello, unnie-unnie yang super baik hati lagi caring, korang jugak yang suruh aku berubah, tapi korang tak nak tukar persepsi korang tu.. korang ingat orang transform tu sekelip mata? macam Transformers?? aku tahu korang super benci kat aku... tapi jangan la sampai nak buat aku teragak-agak nak telan racun sebab tak tahan dengan korang... oh, maybe korang buat begini kat aku sebab aku tak rebellious macam sesetengah orang? korang nak aku jadi rebellious ke? ;(

Huh... to rakan-rakan bloggers, sorry lah sebab entry ni lebih kepada luahan hati a.k.a. 'curhat' bak kata HoneyJinki... that's all.

U-KISS nak buat single baru Tick Tack (Jpop)... can't wait for December... :)

3 Ulasan:

Blogger Haanie berkata...

aigoo~ ade jugak name aku interframe kt post ko ni eh??

Blogger Izzati Farhana berkata...

haha..

Blogger Unknown berkata...

wah, hitam mmg awesome :)


Catat Ulasan