Faraa ♥: I wish you the best, I guess..?

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
I wish you the best, I guess..?
8:10 PTG | 3 comment(s)



agak-agak sape lagi hot??

assalamualaikum and annyeong!
wah~ aku dah tak sabar ni nak pegang keyboard.. hehe.. maklumlah dah lama tak update blog terchenta ni.. and to HoneyJinki, sorry lah 'coz dah lame tak walking.. mianhae.. -_-
anyways.. aku nak ucapkan tahniah & syabas kepada sesiapa je yang rasanya bergelar student 'coz berjaya menempuhi hari-hari yang sangat sangat mendera otak *serius tak tipuu..* for this year.. yeahhh~~
TAPI... di sebalik kegumbiraan yang dialami oleh adek-adek yang comel dan akan melompat katak 100 kali setiap kali cuti sekolah, ada kakak-kakak dan abang-abang kita yang akan berjuang untuk SPM tak lama lagi.. so, kepada semua Fivers yang akan menduduki SPM yang terchenta next week, all the best to you.. wish you all success for your exams.. Fivers hwaiting!! ^__^
Hmm.. speaking pasal exams... aku nak share something kat korang. Actually, aku sekarang berasa teramatlah RISAU+WORRIED+NERVOUS+GEMENTAR pasal result PMR... What's going to happen? Aku rasa macam nak pitam je bila sebut pasal PMR ni.. takut sangat-sangat~
So, korang semua.. sesape je lah yang sudi baca entries kat blog aku ni, doakanlah yang terbaik buat aku.. eh silap pulak.. doakanlah yang terbaik buat semua bebudak PMR 2011 seluruh Malaysia... aku harap apa yang diimpikan itulah yang menemui aku bulan depan.. Impian aku? Well, tengok la sendiri kat tepi blog ni.. hehe.. Oh, tak lupa juga dedikasi kepada HoneyJinki , hoi makcik.. walaupun kita jauh terpisah tapi kitorang semua selalu mendoakan kejayaan buat kau dan semua bebudak PMR yang lain.. hope to hear the best from you.. :)
Okay, enough pasal exams.. aku nak beritahu korang yang aku nak start jawab U-KISS tag.. A.S.A.P. hehe.. yelah, at least nampak jugak blog ni ter'update' selalu.. kalau nak harapkan cik Farha yang super pemalas ni? Sorry lah, memang kena tunggu lama untuk updates.. :D

Hanim, Syasya. Piqa, and the rest of warga Transformation 0913... miss you guys damn much!!



3 Ulasan:

Blogger ♥PURPLE-loverz♥ berkata...

i wish you the best!!!

Blogger Haanie berkata...

thnx for the wish dear.. wish you the best too ;D

Blogger Izzati Farhana berkata...

@//Hanie, gomawo.. :)


Catat Ulasan