Faraa ♥: 0330 at 3.30 a.m.??

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
0330 at 3.30 a.m.??
3:34 PG | 3 comment(s)


salam and annyeong u guys.. hari ni aku buat kerja gila listening to the 0330 song by U-KISS time 3.30 pagi... and guess what? it's AWESOME!! haha..
actually, lagu ni all-time favourite aku tau.. sebab hari-hari aku dengar lagu ni tapi tak pernah bosan.. kadang-kadang aku ulang sampai 10 kali and never get bored of it.. hehe.. :)
ok, back to the story... menurut kata Kevin U-KISS , lagu tu paling best dengar tym 3.30 pagi... so aku pon nak try, manalah tau tiba-tiba ada member U-KISS keluar dari skrin pc aku.. hehe.. and aku pon stay up semata-mata nak buat projek tu.. :)
walaupun aku dah 9327504975012029051 kali dengar lagu ni tapi aku rasa lain macam je bila sumbat earphone dengan 0330 masa tu.. (3.30 am) and trust me, aku tak berapa paham bahasa Korea so don't expect me to get the feelings while listening to KPOP songs.. tapi, tak tau lah macam mana.. tetiba je aku 'feeling' tym dengar lagu tu.. I mean, masa 3.30 pagi tadi.. hehe..
By the way, to be honest aku tak pernah 'couple' so aku tak pernah rasa 'heartbroken' or 'break up' dengan 'couple' tapi tadi aku rasa sedih betul... tak tau lah kenapa.. especially masa part Eli & Dongho... and seriously, I cried during the don't deny our r^2 π part..



okay, so basically lagu ni pasal seorang namja yang rindu sangat-sangat kat awek dia yang dah mati (tym 3.30 a.m. kot) ... dia tak nak terima kenyataan yang awek dia dah pergi tinggalkan dia buat selama-lamanya and anggap awek dia masih ada and buat chingu[s] dia risau kat dia... so, chingu dia pon pujuk dia and bawa dia kembali ke alam nyata... *chewah ayat aku.. kekeke..
itu pendapat aku je lah.. lepas tengok mv ni.. :)
//entry ni siap pukul 4.15 a.m. huhu, 45 minutes have gone just like that...
thinking I'm obsessed with U-KISS? haha..

3 Ulasan:

Blogger Haanie berkata...

wow.. yg ni lgi mantop~ hihi

Blogger Izzati Farhana berkata...

wat do u mean?

Blogger ♫Meil.Mujie♫ berkata...

hha! okey :)


Catat Ulasan