Faraa ♥: Nukilan di kala bosan.. cehhh~

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
Nukilan di kala bosan.. cehhh~
4:10 PG | 2 comment(s)

AMARAN! entry ni mengandungi 'jiwang content' yang mungkin akan membuatkan korang muntah hijau membacanya..


Luahan Seorang Pemendam Rasa

nukilan Farha, 4.07 pagi (10-11-2011)

Dia tidak pernah tahu akan kewujudanku
Aku tidak pernah hadir dalam hidupnya
Namun, dirinya sangat istimewa bagiku
Dialah yang setiap hari kupuja
Dialah yang setiap masa kurindu
Di saat dia tertawa bersama temannya
Akulah yang memerhatinya dari jauh
Di saat hatinya terluka
Akulah yang merasa pilu
Namun tidak pernah terlintas di benaknya
akan sebaris nama milikku
Di saat dia gembira bersama
gadis yang setia menunggu
dirinya buat sekian lama
Aku hanya mampu berdiri di situ
mendoakan kebahagiaan dirinya
meskipun jauh di dasar hatiku
tersimpan secebis lara.

Ok, korang boleh muntah hijau sekarang. HAHA.
Don't get me wrong, ok? Aku just tulis 'mushy words' ni tanpa sedar.. latih diri nak menulis, hehe.. and I thought I would share this with all of you.. so, ok tak?
aku tau skill aku tak lah sehebat A. Samad Said, this is just for fun, rite?

korang rasa aku ada harapan tak nak jadi sasterawan negara? hahaha... #kiddingonly

2 Ulasan:

Blogger Haanie berkata...

message untuk sape ni haa??

Blogger Izzati Farhana berkata...

tiada siapa lah.. kenapa?


Catat Ulasan