Faraa ♥: spoiler betul..

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
spoiler betul..
9:53 PG | 2 comment(s)

salam and annyeong haseyo..

hari ni topik aku bukan pasal KPOP.. *yelah kalau update blog mesti cakap pasal kpop..
tapi pasal one of my favourite non-kpop artist.. yepp that's rite, BRUNO MARS.
speaking of him, korang pernah dengar tak lagu It Will Rain? alah.. lagu baru Bruno Mars tu.. soundtrack untuk Twilight- Breaking Dawn tu.. tak pernah?? TIPU. haha..

to be honest, aku suka lagu tu.. so catchy and nice.. then aku try lah cari lyrics dia.. but GUESS WHAT?

there's no religion that can save me
no matter how long my knees are on the floor, oh

ish ish ish. at first aku ignore je lirik tu.. tapi after I saw some tweets at Twitter, and a couple of research.. I've realized something.. rupa-rupanya lagu ni boleh bawa orang MURTAD.
what..? MURTAD?? tidaakk...
so, my advice to you.. tak payah la dengar lagu ni.. lagu KPOP kan ada? *kidding only.. :P

2 Ulasan:

Blogger ♫Meil.Mujie♫ berkata...

ouch! trsa aq aakan bhgnya lagu tu .. nsib aq blum dgar agi .. huhue~ nice info geng ;)

Blogger Izzati Farhana berkata...

hoho.. sua ko dengar kah meil? best lagunya, tp tang lirik tu bikin spoiler.. adushh~


Catat Ulasan