Faraa ♥: Top 3 biased..

Entry About Follow Fanfics Gallery



  • SPM's over, and I'm finally done with school. Now what?


Mademoiselle

Tagboard

Questions?

Followers

credits
Top 3 biased..
10:07 PTG | 0 comment(s)

peace be upon you.. ^^
Ok, hari ni aku nak cerita pasal top 3 biased aku @ Kpop.. jom layan..

1st Place

tadaa~ my ultimate bias.. Kim Jonghyun yang macho+kiut ni.. main vocalist SHINee ni memang tak dapat nak keluar dari carta aku.. from the first time I saw him in youtube.. hehe.. Memang aku ultra minat lah dengan brother ni.. tapi tak la sampai obsess pun.. sekadar minat je..

2nd Place

haa.. siapa tak kenal Yang Yoseob sila angkat tangan? hmm.. aku rasa korang semua pun confirm kenal mamat cute ni.. member B2ST yang paling comel tu.. hehe.. sorry Kikwang fans, jangan marah haa~ aku minat yoseob 'coz muka dia comel+ suara dia comel+ gaya dia comel.. everything about yoseob is CUTE.. aegyo~

3rd Place
Last but not least.. ini bias aku kat f.t. island tu.. Lee Hongki yang sweet+cute ni.. Seriously, hati aku boleh cair kalau dengar suara mamat ni nyanyi.. sedap suara dia.. Aku minat dengan f.t. island lepas dengar lagu I Hope tu.. punyalah sweet suara dia time nyanyi lagu tu.. hmm.. tapi still aku lagi suka Jonghyun la.. HAHA.
So, thanks sebab sudi datang ke blog ni dan baca entries merapu cik Farha ni..
"Kalau nak cari shoutbox klik nama Minho kat atas tu.. ^^"

0 Ulasan:


Catat Ulasan